Alimente la care nu trebuie să renunţi

Alimente la care nu trebuie să renunţi

Exista o multime de alimente pe care nu le mânânci, iar asta pentruca îti plac sau nu îti dai seama câte avantaje au pentru organismul tau.Fructele si legumele ar trebui sa fie, însa, o parte esentiala din dieta ta, înprimul rând pentru vitaminele si mineralele pe care le contin. Iata care suntalimentele de care ai nevoie si ce avantaje au pentru sanatatea ta!

Cocosul

Fructele de cocos contin vitamine si minerale care sunt în mod evident fantastice pentru sanatatea ta si pot contribui la dezvoltarea oaselor si a dintilor sanatosi. Uleiul de nuca de cocos contine antioxidanti care ne ajuta sa ne pastram tineretea si, credem sau nu, poate ajuta la tratarea mai multor afectiuni ale pielii, inclusiv psoriazis si eczeme. Daca îti place gustul de nuca de cocos, e indicat sa incluzi acest fruct în dieta ta. Poti chiar sa bei lapte de cocos.

Kiwi

Fructele de Kiwi contin mai mult potasiu decât bananele si mai multa vitamina C decât portocalele. Acestea detin, de asemenea, o serie de alte vitamine care ar trebui sa fie întotdeauna prezente în dietele noastre. Kiwi este bogat în fibre si poate ajuta la prevenirea bolilor, cum ar fi diabetul zaharat, Ba mai mult, micsoreaza nivelul colesterolului, iar astfel  reduce sansele de a avea un atac de cord. Acest fruct gustos poate fi mâncat singur , taiat în felii, sau poate fi adaugat la o salata de fructe. În general,îl poti include chiar si în mesele principale. Daca îti place sa manânci salate, nu uita de feliile de kiwi. Acestea pot fi servite si cu pui sau peste.

Ouale

Poate ca nu manânci oua des, dar, pentru sanatatea ta, ar trebui sa o faci. Ele sunt o sursa excelenta de proteine, au potasiu, vitamina A, vitamina B si vitamina D. Unele dintre vitaminele si mineralele pe care le contin ajuta la lupta împotriva cancerului si pot reduce riscul de accident vascular cerebral si infarct miocardic.

Exista atât de multe moduri în care poti încorpora un ou în dieta ta. De exemplu, poti pune un ou fiert tocat în salata, poti sa faci un sandvis cu ou sau poti opta pentru un mic dejun englezesc complet, care sa contina si acest aliment.

Piperul rosu

Alimentele condimentate au numeroase beneficii pentru organism, chiar daca nu le constientizam. Pieperul rosu îti poate stimula metabolismul, ceea ce poate ajuta la scaderea în greutate. De asemenea, poate reduce tensiunea arteriala si îti poate ajuta sistemul digestiv, îmbunatatind viteza si eficienta procesului.

Piperul poate fi încorporat cu usurinta în dietele noastre. Orice fel de mâncare spaniola sau mexicana pe care o servesti poate include piper. Ba mai mult, îl poti presara peste o varietate de alimente, inclusiv peste si alte tipuri de carne.

Nucile

Nucile sunt o sursa de vitamine si minerale, inclusiv vitamina E. Ele contin, de asemenea, o cantitate mare de seleniu, asa ca e suficient sa mânânci doar una sau doua pentru a te bucura de efecte.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *